Vardagar och fredagsmys

2 LYCKLIGA GRABBAR

Kategori: Allmänt

Status hemma hos oss just nu.

Lycklig kille nr 1

Lycklig kille nr 2



Men kan ni förklara för mig hur i hela friden en sådan här sak kan kosta över tusen spänn???



Och Christian är ASimponerad av detta ting. Det är bland det coolaste han har sett. Leo gillar det ju såklart minst lika mycket han med. Jag tycker bara att det är så gulligt att Christian tycker att det är lika roligt som Leo. Det kan till och med vara så att han gillar det mer.

Vi pratar om en man i 30 års åldern som lyser av lycka när han ser lego och som önskar sig tv-spel i julklapp.

Hur mycket tror ni förresten jag kan ta betalt för detta hemmabygge (made by Leo)?



Ska skicka bilden till Lego och be dem komma med ett bud. Jag tänker mig att de kan ta minst 900 kr om inte mer...

Nu ska jag återgå till födelsedagsfirandet. Om grabbarna släpper in mig i sin värld alltså....


Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: