Vardagar och fredagsmys

MIN SYSTER

Kategori: Allmänt



Här kommer en hyllning till min underbart fina syster (och som förhoppningsvis kompenserar ilskan över vald bild hihi). Sofia, I love you!!!


Jag kör en klassisk sådan som man gjorde när man var liten. Skåda min poesi!!!


S som i ställer alltid upp
O som i okomplicerad på bästa tänkbara sätt
F som i fin och söt
I som i intelligentare än hon själv tror
A som i aldrig att jag skulle klara mig utan henne!

Om du hade ett H i ditt namn så skulle jag dessutom lägga till husmor med humor.

Puss till världens finaste, bästa, snyggaste och snällaste syster!!!!

Kommentarer

  • Lillasyster säger:

    Så var det än en gång detta med att inte göra en gravid kvinna tårögd under skoltid. Fy sjutton va rörd jag blir underbara du!!!

    Och bilden...äsch, den bjussar jag på och faktiskt så vill jag fortfarande ha en sån där hjärte-Murgröna, ska köpa en sån till nya huset så de så=)

    Puss och kram

    2009-12-03 | 10:03:48
    Bloggadress: http://viggosmami.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Tihi, sluta läs bloggen när du är i skolan då!

    2009-12-03 | 12:26:00

Kommentera inlägget här: