Vardagar och fredagsmys

God morgon gott folk!

Kategori: Allmänt

Jag har inte gått under jorden eller så. Jag har bara inte orkat blogga. Det får bli ett kompensationsinlägg sen...

Nu sitter jag på jobbet och ska snart köra igång. Fullt ös.

I måndags var Loppan med mig på jobbet. Det var mysigt. På eftermiddagen åkte vi hem och hade kalas för hennes docka Isabelle som fyllde 2 år. Jag var otrevlig och jobbade på kalaset men Lovis tyckte att det var okej. Isabelle är väldigt liten för sin ålder ska tilläggas. Men så har hon ju en ganska så liten mamma också...

Några nätter med dålig sömn har satt sina spår i mig. Jag säger det hela tiden, nu jäklar inleder vi "operation barnen sover i sin egen säng"!!! I natt hade vi, hör och häpna, one down and one to go. En vacker dag kommer man att få ha sin säng för sig själv, det är mitt nya mantra!!!

Nu är det dags att börja jobba!
Ha en härlig dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: