Vardagar och fredagsmys

Så har ännu en dag gått...

Kategori: Allmänt

Har precis rundat av på jobbet. Ska bege mig till Kista och träffa Kristin, skojigt.


Man blir varm i själen när man får läsa detta:

"Saknar dig med och jag måste erkänna att jag ser till att få min dagliga Johanna-dos via bloggen"

Femman, du fina människa, jag saknar dig med och Microsoft är inte det samma utan dig. Nu har ju dessutom en viss annan herre slutat på IT så det skule vara fritt fram för dig att härja här...


Jag har glömt att berätta vilken tur jag har. Jag har fått ett parkeringstillstånd till det "fina" garaget på jobbet. Nu slipper jag gå utomhus för att komma till bilen. Vardagslyx kallas det!

Stor kram på er!!!

Kommentarer

  • Kristin säger:

    Tack för en trevlig fika!

    Kram på dig!

    2009-11-19 | 10:05:26
  • Femman säger:

    Åh! Världens bästa Johanna :) jag längtar redan till 7/12

    Grattis på din stora dag! Du är verkligen värd den där parkeringsplatsen!!!

    2009-11-19 | 22:17:29

Kommentera inlägget här: