Vardagar och fredagsmys

Spontanfika och Wii sports

Kategori: Allmänt

Idag har vi bara tagit det lugnt. Sofia och Viggo kom in en stund på förmiddagen. Efter lunch åkte vi för att hämta min bil i stan. När vi ändå var i krokarna så mötte vi upp Frederic och Carro på ett fik. Alltid lika mysigt att träffa dem!!!

Resten av dagen fortsatte vi slappandet hemma. Efter middagen körde vi lite bowling på Wii. Barnen tyckte att det var superkul. Lovis är så söt för hon skriker YES! och håller upp armarna och gör segertecken med båda händerna när det går bra. Leo är något mer av en tävlingsmänniska så han blir lite frustrerad när det inte går som han vill. Undrar just vem han ärvt det av? Som tur är så spöade inte Lovis honom denna gång, annars hade  det blivit jobbigt...

 

Christian den j...keln spöade däremot mig. Men jag bjöd på den för den här gången, det är typ första gången det händer haha.

Lovis återupptäckte även sin smyckessamling och jag insåg att den är riktigt stor! Det var liksom svårt att hålla rensningsnerven i styr. Jag brukar rensa ut lite smycken och skänka tillbaka pärlorna till dagis. Recycling liksom. Det går verkligen i perioder det där producerandet av armband och halsband. Det värsta är att nu fick jag känslan av att hon kände sig laddad att producera lite mera...



Jag hittade lite bilder på kameran som min paparazzidotter tagit igår. De flesta var suddiga eller fotade i en lite väl konstnärlig vinkel men 3 guldkorn kunde jag i alla fall plocka ut. Ett som min älskade syster kommer att tycka mindre om. Ni kan ju roa er med att gissa vilket.




Nu ska jag plocka ihop lite grejer till i morgon. Dagis är stängt så Loppan ska följa med mig till jobbet. Det blir häng på Microsoft liksom.

Ha en mysig kväll!!!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: