Vardagar och fredagsmys

Dags för skryt!

Kategori: Allmänt

Dagens inlägg kommer jag att helt och hållet ägna åt skryt.

För jag har ta mej sjutton den finaste sonen i hela världshistorien!!! Idag har han inte bara fått beröm från sina lärare i skolan, han hjälpte till med matlagning och disk också. Jag kan bara inte fatta hur stor han har blivit.



Det är så coolt när han blir stolt över sig själv, min lilla plutt. Han belönades med en legogubbe som han länge har trånat efter (den har suttit på vårt kylskåp och väntat på bra gärningar), så fick han sitta uppe lite extra länge och mysa med sin mamma. Ja, jag erkänner, det var jag som behövde lite Leo-gos.

Annars har dagen gått lika fort som alla andra dagar. Jag hämtade Viggo idag. Det var mysigt att få träffa honom.

I morgon är det dags för fredagsmys igen. Det finns dock en liten risk att Christian dumpar mig för att ha pokerkväll med sina polare. För mig blir det Idol i vilket fall som helst.

Nu ska jag plocka fram kläder till i morgon. What to wear?

Kram och godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: