Vardagar och fredagsmys

Fredag igen

Kategori: Allmänt

Ännu en vecka har rusat förbi. Jag är helt slut. Nu är vi tillbaka till de fredagarna då man somnar i soffan framför Idol.

Jag har visst varit duktig på jobbet minsann för min fina chef Charlotte gav mig en blomma (som överlever vad som helst, tom mig) och en flaska vin. Jag blev jätteglad.

Kolla vilken cool kruka! Det jobbiga är att nu vet alla mina kollegor hur kass jag är på att ta hand om blommor.

Christian är på pokerkväll med sina kompisar så det är jag och barnen i kväll. Snart börjar Idol så barnen är redo, faktum är att de redan har ätit upp allt snacks. Hmmmm, fylla på eller vänta tills de har somnat och få resten för mig själv? Dessa svåra beslut...



Nu ska jag göra dem sällskap. Upp i soffan med er! Vad sitter ni och häckar framför datorn för!?!

Kram på er


Kommentarer

  • Syster säger:

    Stolt jag blir att min syster är en så duktig karriärskvinna=)Hihi!

    2009-10-17 | 20:06:11

Kommentera inlägget här: