Vardagar och fredagsmys

Mååååååndag

Kategori: Allmänt

Första dagen på veckan avklarad. Det har ju inte hänt så jäkla mycket direkt. Jag och Christian var i och för sig duktiga och körde lite hemmaträning, det är mycket roligare tillsammans. Christian är alltid duktig, det stora var att idag hakade jag på.

Igår kollade vi "Hål i väggen" vilket är vår söndagsrutin. Leo och Lovis tycker att det verkar busenkelt att klara de där väggarna. Efter varje vägg ställer de sig mitt på vardagsrummet och visar hur man ska göra.

Leo vill till och med ha "Hål i väggen" på sitt kalas. Jag tänker att allt kan vara möjligt med lite fantasi....

Nu ger jag upp det här för det har tagit typ en kvart att ladda upp två bilder!

Jag går och lägger mig så ses vi i morgon. Om ni som läser detta (om det nu är någon som gör det...) känner Christian så hälsar han.

Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: