Vardagar och fredagsmys

Min mamma är bäst

Kategori: Allmänt

Hej!

Det jag inte hann berätta om igår (jag hann ju lacka ur för att datorn var såååååå seg) var om när jag kom hem från jobbet och 2 glada ungar kommer springandes mot mig och ropar MAMMA!!!! Väldigt gulligt. Så händer följande:

Jag: Men Christian varför kommer inte du springandes?
Christian: Nu kommer jag!

Så springer han genom hela huset och attackerar mig. Fullkomligt galet men ganska väntat för att vara min kära sambo. Det konstiga händer sen. Lovis kommer gående strax efter med kameran och vill att vi ska kolla på bilderna hon tog. Då har hon fångat hela händelseförloppet på bild!



Nu kommer jag Johanna!

Mitt i "attacken". Lite roligt att hon var så snabb på kameran. Hon är INTE lik sin pappa på den punkten.

Idag har det återigen varit en vanlig jäkla vardag. Dagarna går så fort! Det är helt sinnessjukt. Jag har några fullspäckade dagar framför mig med Windows7-lanseringar och en massa annat. Som grädde på moset ska Christian på konferens onsdag till torsdag. Jippie, vardagskaos!

Men som vanligt kliver min mamma fram, likt en sann hjälte, ur röken och räddar mig och min familj från undergång (ja, okej nu kanske jag hårddrog det lite...)


Mamma, du är världens bästa!!! LOVE YOU!


Puss på er alla

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: