Vardagar och fredagsmys

Önskelista

Kategori: Allmänt

Haha känner att jag måste dela med mig av denna underbara önskelista, skapad av min systerson Viggo som snart är 3 år.

En macka
Spagetti
Backugan
Ett stort spöke
Ett grönt golv
Fjäril
Krokodil
Shrek
En dammsugare
Pussel
Batman-pyjamas
Smör
Diskbänk

Varför kan inte mina barn önska sig mackor och spagetti!?!


Nu ska vi snart åka till kardiologen och göra ultraljud på Leos hjärta. Leo har haft ett blåsljud på hjärtat sedan han var jätteliten så nu ska vi in på en rutinkontroll. Även om man känner på sig att det inte är någon fara så känns det bara så skumt att man ska till en hjärtläkare med sin egen son.
Leo tycker att det ska bli skitcoolt att se sitt hjärta på en monitor och har påminnt mig flera gånger om att vi måste ta med kameran.


Efter det så bär det av till fjärilshuset. Jag får göra en bättre uppdatering när vi kommer hem och ta igen de senaste dagarnas förlorade inlägg.


Kram på er!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: