Vardagar och fredagsmys

Skönt att åtminstone någon i familjen är konsekvent

Kategori: Allmänt

Vi satt båda helt insjunkna i en helt annan värld då vi plötsligt upptäckte att Lovis hade tagit fram en träningsbok med Paolo Roberto. Här skulle det minsann tränas!




Lite armhävningar

Hmmm kanske prova på det här?

 

Inga problem!



Dips är en bra övning tänker Lovis och släpar fram två stolar.



Efter ett litet tag hakar brorsan på. Men han är ju mer för den här manliga träningen, som att lyfta skrot.

Själv skulle man ju aldrig komma på tanken att träna en fredag. Jag har liksom offrat mig tillräckligt under mina år som gymnast. Den enda träningen jag får på fredagar är när jag sträcker mig efter chipsen som ligger högst upp i skåpet. Det får räcka så. Men duktiga barn har jag!

Nu ska jag kolla på Idol och käka massor med chips!

Njut av fredagskvällen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: