Vardagar och fredagsmys

Snabbis

Kategori: Allmänt

Sitter hemma och jobbar idag, för Leo har ont i halsen. Snart bär det av in till Tekniska museét och Windows 7 lanseringen!!! Ska bli kul. 1 200 personer anmälda. Det är coolt att jobba på ett stort företag som kan ställa till med så stora event.

Först blir det till att lämna av Leo på Christians jobb. Snart dags för en snabb sminkning. Just nu känner jag mig inte så het.



Kopierade denna från min kompis Kristins blogg så att ni slipper gå och undra en massa saker om mig. Det är alltså mina svar och inte Kristins.

1. Hur gammal är du om fem år? 33 om jag inte har räknat fel vilket jag brukar göra på min egen ålder
2. Vem var den sista du träffade? Min son som sitter i soffan och kollar Transformers
3. Hur lång är du? Kort, 160-någonting
4. Vilken var den senaste film du sett? Tingeling
5. Vem ringde du senast? Min lillasyster
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till min lillasyster ”Ring mig är du gullig. Puss”
7. Vad är dagens planer? Jobba på Windows 7 lansering på Tekniska museet sedan fredagsmys
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad det gäller
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Imorse
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Kl 7
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Hemma eller i Ystad
15. Vilken plats föredrar du minst? En offentlig toalett
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett nytt hus, med min underbara familj
17. Vad skrämde dig som barn? Typ allt
18. Vem fick dig att skratta senast? Min kollega Sara
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 (men det är bara en som är min)
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? After Eight glass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av på bolånet
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Vad dricker du till frukost? Kaffe
31. Sover du på någon särskild sida? Somnar alltid på vänster
32. Tycker du om att mysa? Jajjemen
33. Är du en beroendemänniska? Ja i vissa fall
34. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, eller, gör jag det?
35. Vill du ha fler barn? Ibland vill jag det. Idag är svaret NEJ
36. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
37. Har du någonsin åkt ambulans? Ja men inte som patient
38. Föredrar du havet eller en pool? Pool
39. Vad spenderar du helst pengar på? Just nu, sparande
40. Äger du dyra smycken? Nej
41. Har du någon gång testat narkotika? Nej och kommer aldrig göra det heller
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe
43. Vem är den roligaste människan du känner? Christian
44. Välj ett ärr på din kropp? Öh, har inte så många att välja på. Ett under läppen.
45. Vad har du för ringsignal? Lovis som sjunger ”Mamma Mia”
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej
47. Flirtar du mycket? Nej
48. Vart togs din profilbild? Har ingen för tillfället
49. Vad har du för mobil? Samsung
50. Vad kör du för bil? Toyota Aygo
51. Kan du byta olja på bilen? Om jag fick läsa instruktionsboken så skulle jag klara det.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Minns ej
54. Läser du dagstidningen? Nej, kollar nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, flera
56. Dansar du i bilen? I bland när barnen är med
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix Fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Nummer till skolans sjukanmälan
59. När var du i kyrkan senast? På Iris dop
60. Är du lycklig? Väldigt!


Nu har jag inte tid för er! Dags att ösa på med jobbet!

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: