Vardagar och fredagsmys

Soft som vanligt

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en helt vanlig söndag. Vi började med dans. Emelie kunde inte stanna och fika med mig idag så jag tvingade med mig både Leo och Christian. Fick locka med att ta med datorn. Leo satt på fiket och kollade YouTube klipp på Michael Jackson, som verkar fascinera honom mycket just nu. Snart kommer han börja ta sig i skrevet och vilja operera näsan...




Sen åkte jag med Sofia till Solna för att kolla på Panduro och ta en fika. Vi blev båda typ anti pyssel när vi kom in på Panduro. På vägen hem stannade vi på Babyland och kollade barnvagn. Min syster är snart halvvägs in i graviditeten. Så hon börjar få en rund liten mage. Det var länge sedan mina barn låg i barnvagn.

Igår hittade Lovis ett "Rump-chips", som hon själv kallade det. Gissa om hon blev stolt.

Nu ska jag grundmåla en tavla.

På återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: