Vardagar och fredagsmys

Herregud har jag börjat blogga!?!

Kategori: Allmänt

Jaha, då gjorde jag det äntligen. Sisådär en 5 år efter alla andra i och för sig. Men nu har jag skapat mig denna blogg. Vi får se hur länge den varar. Jag ger inga löften.

Vem är jag då? Jag heter Johanna och jag är 28 år. Jag bor tillsammans med min sambo Christian, som för övrigt är världens bästa kille, och våra 2 fina barn i ett radhus på Ekerö.

Mina vardagar spenderar jag på ett mycket stort IT-företag, som marknadskoordinator.

Det är rätt roligt att skriva ett första inlägg i en blogg. Nu har ju jag varit tokladdad och skapat mig en blogg mitt i all inspiration. Men så ska man skriva ett så där tråkigt första presentationsinlägg där man liksom ska presentera sig själv och då sinar liksom all inspiration. Dessutom så är jag tämligen säker på att detta inlägg inte kommer läsas av så många och de som väljer att gå in på min blogg lär ju redan känna mig. Jag tror dessutom att jag kan räkna er på ena handen Christian, mamma och syrran.

Ni får helt enkelt hålla tillgodo med detta som ett första inlägg. Jag ser redan fram emot mitt andra (det finns dessutom en stor risk att jag skriver det på en gång, fjantigt nog).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: