Vardagar och fredagsmys

Sjuklingar

Kategori: Allmänt

Idag har jag och Lovis varit hemma och kurerat oss. Lovis är superhängig och pigg om vartannat. Tror att hon har ont i halsen. Piggheten är nog bara hennes sätt att lura kroppen för att kunna leka. Själv har jag ont i huvudet, är stel i kroppen och känner mig väldigt trött. Det blir hemma i morgon också.


Lovis hade fotografering på dagis så efter en massa små tårar kom jag överens med dagis att vi skulle komma dit för att Lovis skulle få vara med på fotot. Lovis har världens gulligaste dagisfröknar! Att de pallar fattar jag inte. Jag skulle nog må så här varje dag om jag arbetade som dem. Vilket ös det är på vissa ungar!!!

 
Dagens foto-outfit bestod av samma tröja som vi spenderat både gårdagen och natten i, leggings, kofta och sandaler som jag önskar fanns i vuxenstorlek. Posen körde Lovis på varenda bild. Slutade med att hennes kompisar också posade likadant framför min kamera.


Leo var så söt vid matbordet. Han hade precis varit ute och lekt med sina kompisar. Då säger han:
"Sen tänkte jag gå ut och leka med grabbarna grus igen".
Haha det är inte ofta man hör någon säga Grabbarna Grus, så det var skickligt uppsnappat!


Idag har jag minsann målat klart en tavla också, så lite duktig har jag varit. Lovis målade också, en tavla till Christian. Hon målade paletten också.




Nu ska jag göra Christian sällskap framför TVn.

Sov sött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: