Vardagar och fredagsmys

ENSAM MED BARNEN

Kategori: Allmänt

Idag åker Christian på konferens och kommer inte hem förrän på torsdag. Känns trist faktiskt. Men jag hoppas att han får det riktigt skojigt och att han får chansen att ta det lugnt och koppla bort. Det måste jag ju unna honom haha.


Själv sitter jag på jobbet och ska precis gå på lunch. Det har stirrats in i skärmen hela förmiddagen och först nu när jag släppte blicken från den så kände jag hur trött jag egentligen är. Men idag känns det bra att jobba. Jag är taggad.


Det var riktigt kul att komma ifrån och dansa lite igår kväll. Det var nog precis det jag behövde. På lördag är det uppvisning. Då ska jag vara 60 tals dressad och dansa fint inför publik. Läskigt!
Men jag kommer att ha VÄRSTA coola tunikan, äkta 60-tal, på mig. Ska knäppa en bild och lägga upp.


Nej, nu ska jag gå och äta. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: