Vardagar och fredagsmys

TYPISKT

Kategori: Inredning



Skrev ett aslångt inlägg och råkade komma åt en knapp så allt försvann. Suck. Jag som skulle blogga för första gången på flera dagar.... Well. Jag lovar ett bättre inlägg i morgon. Orkar liksom inte just nu.


Trycket ovan är gjort av Therese Sennerholt. Jag tänker hur den skulle hänga bra i min hall, som en första varning för de som kommer på besök liksom.


Jag har varit inne i en svacka. Det har liksom blivit en överdos av vardag. Trist men nu j..lar så vänder det. Sanna Lundell har skrivit i sin blogg att hon känner likadant. Skönt att man inte är ensam!


I kväll har jag suttit och lekt att jag har obegränsat med pengar och kollat möbler på nätet. Jag ska göra en liten inredningsserie till er. "Om Johanna hade massor med pengar!" ska den heta. I det första avsnittet så tar jag mig an Leos rum.
Jag är lite fucked up, har till och med gjort mappar för varje rum. Får akta mig så att jag inte går in för mycket i leken och börjar klicka hem saker.


Nu SOVA!
Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: