Vardagar och fredagsmys

NU HAR JAG VARIT SÅDÄR DÅLIG IGEN

Kategori: Allmänt

Näsan är fylld med snor och hjärnan likaså känns det som.


Jag är på jobbet och ska strax in i ett möte så jag hinner inte skriva så mycket egentligen. Just nu är det så rackarns mycket att göra på jobbet. Jag går nästan under här. Julledigheten känns ju välkommen och så men jag bara hoppas, och nästan ber till Gud om, att jag ska få tillräckligt med tid för att kunna varva ned och rensa bort lite gammalt skit. Just nu ser det liksom mörkt ut, men det kan ju också bero på att jag är lite neggo just idag.


Senare på eftermiddagen ska jag med pappa till Karolinska, han ska både till Radiumhemmet och Thorax idag. 


Nu ska jag köra ut de människor som har snott MITT konferensrum. Kanske ska dubbelkolla först så att jag verkligen hade bokat...


Tjingeling så länge 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: