Vardagar och fredagsmys

KOMMER HA TRÄNINGSVÄRK I MORGON

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit iväg och dansat lite. Det var kul. Jag kunde ju inte koreografierna men de såg roliga ut! Däremot fick jag lätt ångest när det pratades uppvisningar. Men jag kommer att ha en redig träningsvärk i morgon! Nu ska jag bara bestämma mig för om jag ska fortsätta med detta.... Men det lutar faktiskt åt det om jag ska vara helt ärlig.

Igår hade vi en jättetrevlig kväll. Vi hamnade inne hos våra grannar, Jenny-Marie och Markus, där vi kollade Melodifestivalen och drack vin. Jag fick dessutom lite bebisgos med deras lilla minsting Felix som är sjukt söt och charmig. Leo och tjejerna lekte och käkade godis. Trevligt med grannar som man kan spontanhänga med!

Jag var till och med lite bakis i morse och Christian med. Men vi tog ändå ett pulkarace med kidsen, kände oss grymma ända tills vi kom in och det krävdes en kaffe och lite vila i soffan för att klara av resten av dagen. Sen hade vi helt plötsligt huset fullt med ungar. Det var Leo, hans kompis Noel, Lovis, hennes kompisar Filippa och Nellie och som en extra bonus Viggo som var och hälsade på hos mamma. Men det kändes knappt som att vi hade en drös med ungar hemma. Killarna stängde in sig i Leos rum och tjejerna i Lovis rum. Varför är det inte alltid så när barnen har kompisar hemma?

Nu ska jag gå och lägga mig och förbereda mig för en morgondag som är full av möten från morgon till eftermiddag.

Sov sött!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: