Vardagar och fredagsmys

MÅNDAG

Kategori: Inredning

Så var det måndag igen. Helgen var fullspäckad och bara susade förbi. Jag får berätta mer om den sen helt enkelt.

Nu sitter jag hemma och jobbar. Passade på att hämta upp Lovis tidigt idag vilket visade sig vara bra för hon är ganska så trött. Hon ligger på mattan på vardagsrumsgolvet och kollar på Törnrosa. Tänk om man själv var sådan som hon att det inte spelade någon som helst roll hur många gånger man sett en film, man var lika överraskad över vad som hände i den varje gång ändå.

Men jag är också trött så att mina ögon nästan går i kors. Var tvungen att ta en paus från jobbet och ska nu göra mig en kaffe till.

Christian är i Växjö och kommer inte hem förrän på onsdag kväll. Känns lite trist.

Kände att jag vill dela med mig av detta för den här lampan är väl för jäkla cool alltså!

Den skulle passa utmärkt i Leos rum. Det är Foscarini som har gjort ett coolt samarbete med Diesel. De kallar det för Successful Living. Denna cooling ingår också i serien.


Nu ska jag återgå till arbetet för en slutspurt innan det är dags att hämta den andra lilla galningen.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: