Vardagar och fredagsmys

REKORDLUGN

Kategori: Allmänt



Detta har nog säkerligen varit den lugnaste helgen sedan, ja, jag minns ärligt talat inte när vi senast hade det så lugnt. Vi har i alla fall konstaterat att vi behöver ta sådana här helger oftare.


I fredags åkte jag tidigt från jobbet för att skjutsa Lovis till dansen. Medan hon rockade loss så satt jag och jobbade lite på caféet brevid. Leo gjorde mig sällskap och såsmåningom även Emelie. Nu är jag tillbaks på samma kafé fast med Lovis som sällskap eftersom det är Leo som dansar. Men inget jobb idag inte.


Igår var vi en sväng till Sollentuna Centrum och kollade. Vårt främsta mission var att köpa jeans till Leo. Ungen har lyckats med bedriften att inte äga ett enda par byxor utan hål i. Hittade ett par ascoola jeans på H&M. Hittade ett par coola jeans till Lovis också. Ska nog köpa dem till henne i födelsedagspresent.




Mina fina killar på fikapausen


Barnen tömde sina spargrisar och fick ta 200 kr av dessa och spendera dem fritt. Leo köpte lego och Lovis en massa pyssel. De var väldigt stolta över att betala allt med egna pengar. Gulligt!!!


Sen var det hem och äta pizza och chips och kolla Melodifestivalen. Jag älskade Anna Bergendals låt!!!


Nu ska vi snart gå och hämta upp Leo sen ska jag och barnen åka hem till min fina syster och Viggo och fika lite. Ska bli mysigt, jag har värkligen saknat Sofia och jag behöver tanka lite systerkärlek. Har känt mig nedstämd den senaste tiden. Vill bara bli pigg och glad igen. Syster brukar kunna hjälpa en att få lite distans.


Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: