Vardagar och fredagsmys

EN VANLIG DAG

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en mycket intensiv arbetsdag. Satt i möte från morgonen fram till klockan 15. Men det är så jäkla kul just nu! Jag är inne i något slags jobbrus och njuter av att det är fullt ös. Dagarna går så fort att jag knappt hinner tänka på annat än jobb.

Efter jobbet stack jag iväg till Kista för en fika med Kristin. Kristin hade hittat en underbar Gangstar-klänning i sina gömmor (hon var säljare för dem tills nyss) som jag fick köpa till förmånligt pris. TACK gumman, Lovis blev skitglad!!! Hon är lika knusslig med kläder som sin mamma. Nu slipper hon ha en med hål hehe.

Min kamera är fortfarande kvar hos Marinette så jag har inga roliga bilder att visa. Kanske ska kolla om Marran kommer på gympan i morgon så att hon kan ta med den...

Gympan ja... Har jag berättat att jag ska bli ledare för Lovisens gympagäng?

Har lätt ångest för detta men det blir säkert kul när man väl är där. Det värsta med så där små barn är att man måste vara sådär glad och klämkäck. 

Jag har i alla fall pratat ihop mig med Emma, som är huvudledare, så vi är helt och hållet inne på samma bana. Lite mer ordninng och reda. Visselpipa är införskaffad men för att det inte ska kännas för militäriskt så har jag blingat den med klistermärken som föreställer karameller. Jag har testat den på mina egna barn och de gillade den i alla fall. Förhopppningsvis blir det en hit. Jag är mest stolt över dess nya look dock. Hade jag haft min kamera skulle ni ha fått se en bild på den. Det får bli i morgon, hoppas jag.  

Såg Landet Brunsås på TV precis. Bra program!!!

I morgon blir det jobba hemma. Nu ska jag passa på att hänga i soffan innan jag somnar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: