Vardagar och fredagsmys

ONT I HUVUDET

Kategori: Allmänt

Jag hade det supermysigt med syrran igår. Vi åkte till Stinsen och strosade och fikade. Mysigt att få lite egentid med henne. Vi gick och kollade lite på bebiskläder. Jag kan knappt vänta tills hennes lilla bebis kommer, det ska bli så mysigt!

När jag kom hem var jag duktig och bakade bröd, det blev hur gott som helst och det är ju en så lycklig känsla att få äta hembakat bröd till frulle.

Sen var jag så klart helt slut och idag känner jag mig utpumpad. Mitt huvud är segt som kola och kroppen lätt frussen och öm. Ska snart sätta mig och jobba lite men beslutade mig för att jobba hemma idag med. Får se om jag får chans till lite vila idag,  kanske är det vad som behövs trots allt.

Jag läste precis ut en bok som jag verkligen vill rekomendera. "The Heroine diaries - spillror ur ett rockstjärneliv" av Nikki Sixx från Mötley Crue. Det är hans dagboksanteckningar från hans värsta tid som missbrukare blandat med kommentarer från folk i hans krets och honom själv. Många kända namn. Visst att det gick vilt till, det har man ju alltid förstått men det är oerhört intressant att läsa om bakgrunden till allt. Läs den!

Intressanta fakta: Nu för tiden är Nikki Sixx tillsammans med tatueraren (LA ink) Cat von Dee. Det upptäckte vi när vi satt och pratade om den här boken samtidigt som LA Ink visades på TV. Mycket knasigt samanträffande.
Nu vill jag läsa boken om Mörley Crue också!

Nu ska jag gå och jobba lite. Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: