Vardagar och fredagsmys

SKRYTDAGS

Kategori: Allmänt

Nu ska jag skryta, det är ta mej sjuttsingen på tiden!

Mina skrytanledningar är:

1. Nästa måndag ska jag till Hasseludden Yasuragi med min mamma och bara simma lugnt hela dagen! Mysigt!!!

2. I månadsskiftet mars/april så kommer jag dessvärre inte vara anträffbar, FÖR DÅ ÄR VI I PARIS!!!!

3. Jag har tränat inte mindre än 3 gånger på bara 5 dagar! Fråga bara inte hur långa passen var...jag menar, man måste ju börja någonstans... 

4.Jag tycker fortfarande att jag har de finaste barnen och den bästa mannen i hela världen. Det är alltid värt lite skryt. Så det så!

Jaha, då var man klar med skrytet...


Annars är det som vanligt just nu. Veckorna består av jobb och åter jobb. Det finns inte så mycket spännande att skriva om en vanlig arbetsdag faktiskt. Dagens höjdpunkt var liksom den goda salladen jag åt till lunch men hur kul är det att läsa om? Visst, nu hade jag kunnat göra som andra bloggerskor och tagit en bild på salladen och lagt upp här. Varför gjorde jag inte det? Nej, just det, då skulle ju mina kollegor tycka att jag var helt knäpp i huvudet.

Och jag funderar fortfarande på showgruppen. Det kanske inte är en så dum idé ändå. Kollade på So You Think You Can Dance igår och det ska jag säga, dansnerven rycktes med rejält. Men jag har ju blivit så FRUKTANSVÄRT ovig. Nu har jag inlett operation stretch, ifall att jag skulle få för mig att testa på showgruppen.

Nu ska jag lägga mig i sängen och zappa lite innan läggdags.

Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: