Vardagar och fredagsmys

MYSIGA SOMMAR!

Kategori: Allmänt

Jag älskar verkligen den här årstiden och det är nog därför jag är så otålig och vill ha semester NU. Men jag har denna vecka och nästa kvar så det är bara att bita ihop och göra det bästa av dagarna fram tills dess.

 

Midsommar var så mysigt! Vi var hemma hos oss tillsammans med våra vänner. Det blev en lång och härlig dag som tack vare det underbaara vädret tillät att vi satt ute ända in på småtimmarna. Dagen efter inledde Leo med att vakna klockan 6 och eftersom han sov i vårt rum så kunde jag bara inte somna om igen. Efter att alla vaknat till åtminstone lite åt vi en god brunch. Det var mest åtgång på Nutellan och Leo menar nu på att vi måste köpa en ny burk eftersom vi bara hann ha den nya en helg. Alla sov över så det var huset fullt både fredag och lördag. Men det var bara mysigt, jag älskar att ha huset fullt av vänner!


Den här kvällen har jag spenderat med barnen. Loppan somnade i soffan, som vanligt. Leo och jag låg i hans säng och småpratade länge medan jag kliade honom på ryggen. Jag vill också bli kliad på ryggen! Kanske är det just det som jag ska begära i utbyte av Christian för att han får den stora äran att vara inne i stan och kolla fotboll med sina polare i kväll...


Appropå Christian. Igår träffades vi två upp i Kista efter jobbet och strosade runt på egen hand och kollade i affärer. Det gjorde min måndag till en bra start på veckan. Insåg även att vi måste göra så oftare. Gick hem några klädesplagg rikare.


Nu ska jag bänka mig framför TV'n och So You Think You Can Dance! Här kommer några favoritbilder från midsommarafton.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: