Vardagar och fredagsmys

SOM EN PRINSESSA

Kategori: Allmänt



Idag har jag haft konferens med världens i särklass bästa chef. Jag är så glad och tacksam att jag har en så bra chef (nej, jag tror inte att hon läser bloggen eller ens vet om att den finns så det är inget försök att smöra in sig)! Hon tyckte att jag hade gjort ett så bra jobb så hon gav mig en SPA paus med en riktig lyxbehandling. Jag är len som en barnrumpa och avslappnad i hela kroppen. Riktigt härligt är det.
Det är så skönt att veta att man har det stödet från sina chefer och att de uppskattar det arbete som jag lägger ned. Det har varit riktigt mycket den senaste tiden...


Idag är även en stor dag för Marinette som äntligen fått säga upp sig från sitt jobb och sin skitchef! Jag känner hennes lättnad ända till Ekerö. Grymt nytt jobb har hon fått dessutom! Såååå kul och hon förtjänar det såååå mycket. Jag är en stolt kamrat!

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla CSI. Får se om Christian kan slita sig från VM...eeehh fförmodligen inte...

Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: