Vardagar och fredagsmys

FREDAG

Kategori: Allmänt

Nu har jag bara 2 arbetsdagar kvar innan vi åker till Paris. Känns skönt. Just nu är jag såååå sliten. Som lite extra krydda på moset så var Lovis vaken i natt och hostade, ja hon hostade när hon sov också så jag var vaken mer än henne. Idag sitter jag hemma och jobbar och Loppan får ligga och softa på soffan. Igår var inte en bra dag så nu lämnar jag den officiellt bakom mig.


En bra grej var att Christian också fick tillbaka på skatten. Jihooo! Vi är rika!!!! Eller, ja, rikare i alla fall.


Igår pratade Christian med Coco (syster i Paris). Paris hade bjudit på 18 grader och strålande sol, träden har börjat slå ut. Men jag vågar inte ropa hej ännu. "Packa tunna jackor", sa Coco. Jag är svensk och litar därmed inte ett dugg på väderprognoser, så jag packar en tjock kofta också.


Nu ska jag jobba en stund innan det är dags att skjutsa Leo till skolan.

Au revoir mon ami!!!! (stavas det så?!)  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: