Vardagar och fredagsmys

I'M BACK!

Kategori: Allmänt

Jag är tillbaka. Det var så länge sedan jag bloggade att jag nästan inte kom ihåg mitt lösenord.


Jag har haft en dålig period. Min magkatarr har kommit tillbaka tack vare att det varit så stressigt på jobbet i kombination med att jag ställer höga krav på mig själv. Nu håller jag på och landar igen och försöker anpassa mig och bli lite bättre på att planera min tid och framförallt på att ta hand om mig själv.
Sist jag mådde så här så var jag på ett jobb där jag inte trivdes, då ville jag bara lägga mig i fosterställning och gråta. Nu är det helt annorlunda, jag vill kämpa och jag har redan rest mig upp. Skön känsla mitt i allt det osköna.


Nog om det. Jag ska berätta om några saker som gör mig glad just nu.


I helgen hade vi kalas för Lovis. 2 stycken faktiskt. Det var mysigt och min lilla diva njöt av sin stund i rampljuset. Det gjorde mig glad.

Min syster har återigen börjat blogga. Hon är bäst på att blogga! Seriöst bäst. Jag blir glad av att läsa hennes blogg.

På tisdag åker vi till Paris. Det gör mig glad.

Jag får tillbaka MYCKET pengar på skatten. Det gör mig också glad. Men det förståss, vi har ju inte fått Christians besked ännu och det kan ju i värsta fall jämna ut mitt. Haha, men jag passar på att njuta av stunden.

Våren närmar sig. Det gör mig glad.


Nu ska jag jobba lite. Sitter hemma idag. Fönstret är öppet och fåglarna kvittrar utanför. Jag känner att jag är på väg tillbaka. Sakta men säkert. Senare kanske jag laddar upp lite bilder från helgen.

Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: