Vardagar och fredagsmys

INTERVJU MED DE BÄSTA DANSARNA

Kategori: Allmänt



Jag leker lite journalist idag så jag tänkte ställa några frågor till mina barn om dansuppvisningen. Här ovan kan ni se dem demonstrera sina favorit-moves.

Var det kul att dansa inför publik?

Båda i kör: Ja

Vad var roligast då?

Lovis: Jag tyckte att dansa
Leo: Öh öh att dansa

Vad var tråkigast, var det något som var tråkigt?

Leo: nej
Lovis: Jo bara när man inte fick dansa. Det är faktiskt inte kul om Nockebybron är sönder. (Vilket den gjorde under föreställningen vilket gjorde att flera kom sent)

Var ni nervösa?

Lovis: Nej
Leo: Nej

Men Leo du var ju lite nervös innan, förvann pirret i magen då eller?

Leo: Ja, när jag bara kom dit så försvann det.

Vilken var favoritlåt?

Leo: Det var "Free" (Freestyler alltså) 
Lovis: Jag tyckte Trollens Rock n' Roll

Om ni fick välja vilken låt ni ville att dansa till, vilken skulle ni då välja? 

Leo: Beat it
Lovis: Amy Diamond

Var det någon ni saknade på uppvisningen?

Leo: Conny
Lovis: och jag saknade Sofia

Leo, hur var det att dansa med de stora grabbarna?

Leo: Bra, det var kul

Hängde du med de stora grabbarna då?

Leo: Ibland. Alltså deras dans var också bra.
Lovis: Vet du Leo, dom dansade så här (dansar och tappar byxorna)
Leo: Du tappade byxorna

Vill ni fortsätta dansa?

Båda : Ja

Orkar ni vänta tills efter sommaren?

Leo: Ja
Lovis: Men vet du? Vi ska ju till Paris när det är sommar så vi kommer hem när det är snö och uppvisning.

Jaha, det var mer än jag visste...

Lovis: Det har ni sagt och så ska vi gå på cirkus Maximums


Som sagt, det där sista var mer än jag visste. Nu är det dags att få de små liven i säng.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: