Vardagar och fredagsmys

HÄNDELSERIK DAG MINSANN...

Kategori: Inredning

Var inne och läste på en av mina favoritbloggar och det här inlägget var så sjukt roligt att jag bara måste dela med mig av det! Sjuk humor!


Min syster klagar lite på att jag vill göra om i Leos rum. Sofia, min älskade syster, allting går i arv till Viggo förståss. Förutom dödskalleväggen för den sitter liksom där den sitter. Men jag drömmer bara ska du komma ihåg.


Nu kommer del 2. Vardagsrummet





Ja, soffan ser lite liten ut jämfört med lampan och övrigt. Men ni fattar. Och NEJ alla ni män som läser detta och tänker "nämen Johanna den där soffan ser ju likadan ut som den ni har" så är det inte. Den största skillnaden ligger i färgen. Sedan är det en helt annan modell och helt andra ben. Enorm skillnad med andra ord.


Vad kan jag annars berätta om min dag. Jo förstår ni, idag kan jag berätta 2 saker som jag har gjort förutom att jobba. Jag har blivit påkörd och fått en snygg buckla på bilen av en idiot till smitare och jag har haft avslutning för mina gymnaster (Hurra för lediga torsdagskvällar!). En mycket händelserik dag. Jag har även ätit lunch i Sollentuna. Bara en sådan sak förgyller ju en jobbtäckt vardag!

Och hörrni, fråga inget mer om bilen. Jag blev påkörd av ett gigantiskt båtsläp som gjorde en buckla som sitter så att det ser ut som att jag är en usel förare. Snyggt, verkligen...




Nu ska jag avvika från datorn och placera mig i soffan den sista halvtimmen före läggdags.


Fridens liljor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: