Vardagar och fredagsmys

MYSIG DAG

Kategori: Allmänt



Jag har haft en jättemysig slappar söndag som avslutades på ett riktigt hurtbullesätt!


Efter en halv dags slappande så tog vi oss ut och gck till Marinan för en fika. Eftersom Leo hängde hos sin kompis Hugo hela dagen så tog vi med Loppans kompis Nellie. Nellie+Lovis = bus. De har väldigt roligt tillsammans dessa sötnosar. Skönt var det att sitta och hänga på Marinan med en kaffe. Tjejerna ägnade sig åt min telefon och ett spel som går ut på att sminka tjejer. Håller dem sysselsatta.




Tjejerna cyklade. De cyklade en minut sen bytte de cykel med varandra för att sedan återigen byta efter ytterligare en minut. Glöm inte att man också måste trampa konstant under dessa minuter och cykla väldigt nära varandra. Det blev en rask prommenad för mig och Christian.

Sen var de så söta för Nellie hade tagit med egna pengar i sin "börs" (haha, jag trodde att det ordet var utdött!) och skulle betala sina små beskvier själva. Nellie tog upp pengen, Lovis gav den, sedan tog Nellie växeln och gav till Lovis som fick lägga ned den i plånboken. Rättvist ska det vara!





På kvällen var det dansträning för min del. Jag är verkligen glad att jag bestämde mig för att köra. Tycker att det är väldigt roligt!


Nu ska jag förbereda för en ny vecka. Skönt att den är kort!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: