Vardagar och fredagsmys

VALBORG OCH NY CYKEL

Kategori: Allmänt

Igår var en riktigt trevlig dag!


Skulle jag beskriva dagen på snabbast möjliga vis så skulle jag säga:
Jobbade hemma med en tokglad Loppan som sedan dansade sig igenom hela dansen utan gnäll medan Leo äntligen fick sin nya cykel och huset städades (helt av sig själv, tänka sig). Kvällen spenderade vi hemma hos våra trevliga och mysiga grannar Jenny-Marie och Markus med alldeles för god mat och vin.


Nu har jag ju redan avslöjat allt så då behöver jag inte säga något mer om gårdagen.


Leo är jättestolt över sin nya cykel, Christian gjorde ett bra jobb när han köpte den (designchefen godkänner härmed köpet gladerligen).


Nu sitter jag och väntar på att syrran ska komma över med sin underbara ungar en snabbis. I kväll får vi besök av Frederic och Carro med barn. Mysig dag helt enkel. I like!


Bäst av allt med denna dag är att Christian är hemma hela dagen! Inget jobb bara en slappande man i soffan. Mys!


Men hörrni! Vad är det med denna "Manboy" som alla småbarn är så frälsta i!?! I torsdags när jag satte på den på Loppans gympa så var det som att alla barn stannade upp, för att mima och dansa. Helt sjukt. Nu går den varmt här hemma. Tur att Lovis inte har en aning om att det finns en funktion som heter repeat för då hade ni nog behövt tvångsinlägga mig. 


Nu ska jag försöka göra något nyttigt, typ slappa i soffan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: