Vardagar och fredagsmys

DET ÄR MYCKET NU...

Kategori: Allmänt



Ja, nu har jag varit frånvarande ett tag. Mycket stress har det varit och nu blir det några dagar med ren avkoppling. Välbehövlig sådan. Så, nog om det.


Vi var ju och hälsade på Linnea och Daniel och underbara lilla Ellen i deras villa i Enköping. De bor i ett jättefint hus på en jättefin tomt. Jag började till och med överväga att flytta till landet så fint var det. Nästan tur att det inte var sommar, då hade jag kanske gjort slag i saken. 
Fast å andra sidan... Bara när vi läste Linneas vägbeskrivning så började vi skratta för oss själva. Kör igenom en skog, sen över en massa åkrar tillls du kör igenom en bondgård (ja du läste rätt), sen över några åkrar till och förbi några fler bondgårdar och så genom en skog till och då är ni framme. Så här såg bilen ut:



Okej, nu var den ju inte så ren innan heller...


Sötnosen herself

Det var i alla fall en mysig helg och vi hade jättekul.


Veckan efter rullade på som vanligt. I helgen som var hade världens bästa Conny 50 års fest. Vi hade så kul! CG är världsmästare på att ordna och få folk att känna sig välkomna. Han är ju som vår extended family. När vi kom fram till hotellet så hade han skrivit kort till oss och låtit trycka våra namn på varsin fin handduk. Sen hade han arrangerat en 5-kamp. Efter det var det 7 rätters middag och sen stod en av pianisterna i Så ska det låta för underhållningen (och han var grym!!! Har däremot glömt bort vad han heter). Och så en hotellnatt med sovmorgon och bonustimme tack vare tidsomställningen på det. En riktigt härlig helg!


Denna vecka har det varit höstlov och jag har mestadels jobbat hemifrån och jobbat på att släppa ifrån mig all stress. Det är inte lätt! I morgon ska jag vara ledig!


Idag kom syrran förbi och hängde lite med sina sötnosar till kids. Lovis sminkade Viggo och han kände sig såååå fin.

 

Jag har tagit massor med fina bilder idag men uppladdningen är så längsam så jag får helt enkelt ladda upp dem i morgon istället. På min LEDIGA DAG!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: