Vardagar och fredagsmys

NU RÄCKER DET!

Kategori: Allmänt

Det är så mycket nu att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. Måste liksom klaga av mig lite. Vi har ett event på jobbet på tisdag och då är det klart att min uppkoppling hemma ska strula också som krydda på moset. Kan inte göra allt mitt jobb om jag inte kommer åt våra interna siter. Blä för det!


Idag har jag alltså suttit med näsan i datorn med avbrott för följande:


1. Utvecklingssamtal för Leo. Shit alltså vilken unge jag har!!!! Han får så mycket beröm och det går bra i skolan, han är en bra kompis, har lätt för att uttrycka sig och charmar alla med sin teater. Man kan nog inte bli mer stolt som mamma!


2. Gymnastik med Lovis och de andra galna 5-åringarna. Jag är helt slut!!!! Hur orkar de och vart får de all sin energi ifrån? Jösses.


Nu ska jag knoppa. I morgon är en lika busy dag som idag men då kommer jag INTE att sitta och jobba till 23 i alla fall för då kommer Rikard (som av Christian fått följande charmerande smeknamn: Rilleboy, Ricicard och Boysenbär) och Lisa med deras lilla Saga på middag hemma hos oss. Det ska bli väldigt mysigt att träffa dem!


Nu lägger jag ned verksamheten för idag!
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: