Vardagar och fredagsmys

ORÄTTVIST....

Kategori: Allmänt



...att Lovis är snyggare i Bollywood kläder än vad jag är!


Bilden tog jag igår kväll när jag skulle utsätta mina fröknar för ett litet practical joke. Jag tror inte att de gick på det...


Denna skapelse ska jag alltså ha på mig när jag och showisarna ska ge oss på ett Bollywood nummer med lite hiphop krydda. När man skakar på rumpan i detta då rasslar det ska ni veta. När 10 tjejer skakar på rumpan med dessa kreationer så rasslar det 10 gånger så mycket! 


Jag har lovat Loppan att hon ska få ärva dem när jag har haft uppvisning. Det gjorde henne väldans glad.
"Du kan få låna den när du behöver den" sa hon till mig.


Funderar på om jag ska använda dem på nästa stora event med jobbet. Men det kanske blir lite over the top, kanske nöjer mig med endast toppen....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: