Vardagar och fredagsmys

IBLAND BEHÖVER MAN BARA PERSPEKTIV

Kategori: Allmänt

Jag hade kunnat klaga på hur trött jag är idag, efter denna otroligt slitiga vecka. Men så satt jag och slösurfade lite när jag hade slutat jobba och hittade den här bloggen om lilla Moa som är nästan lika gammal som Leo och kämpar mot en väldigt elakartad cancer som förmodligen kommer att besegra över denna stackars lilla flicka och hennes familj. Jag ska vara tacksam att jag har en fantastisk familj, ett jobb jag trivs med och många fina vänner. Cancer är verkligen bland det värsta som finns!


Usch! Nog om det nu.


Jag har, som sagt, haft en slitig vecka på jobbet så nu är jag helt slut. Vi har inga planer i helgen och jag känner verkligen att jag förtjänar lite lugn och ro nu.


Till att börja med så ska jag laga lite mat. Jag har två fantastiska barn med kurrande magar här hemma i soffan.


Återkommer under helgen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: