Vardagar och fredagsmys

CASH IS KING, LEO MED!

Kategori: Allmänt

Detta har varit en minst sagt intensiv dag. Jag är helt slut. Har inte heller något roligt att berätta så det blir ytterligare ett meningslöst och innehållsfattigt inlägg.


Det enda roliga är att jag nu har sålt de saker som jag lagt ut på tradera! Leo sålde lite Star Wars lego.

Det roliga med det är att jag trodde verkligen inte att vi skulle få det sålt för mer än 150 kr. Leo däremot var tvärsäker och ville sätta ett startbud på 200 kr. Det blev så klart ett startbud på 150 kr. Men gissa vem som är stoltast nu då, och hela 343 kr rikare. Skrattar bäst som skrattar sist.

Nu är han riktigt duktig min son och har tjänat ihop och sparat massor med pengar. Dessutom så säljer han jultidningar och nu är det bara försäljning på 1000 kr till så har han tjänat ihop till en egen TV. Gissa om hans mamma är stolt! Även om han inte säljer för mer så kommer jag att köpa för 1 000 kr. Det är det värt. Han har fått en helt annan syn på pengar. I like!


Söndagen gick åt till att rösta och byta lister. Det blev superfint, med listerna alltså. Valresultatet orkar jag inte ens kommentera. Sverige Demokraterna i regeringen... Lite skrämmande är det.


Nu ska jag kolla klart på CSI sen är det läggdags!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: