Vardagar och fredagsmys

DET SUGER!

Kategori: Allmänt

Att vara sjuk suger ju! det är inget  bra på TV och nu har jag kollat igenom alla intressanta hemsidor och bloggar. Skulle kunna sova lite men jag kommer inte riktigt till ro. Tystnaden här hemma var skön till en början, nu känner jag mig bara ensam. Skulle kunna ge allt för att ha en liten Lovis brevid mig som borrar in huvudet mot mig och kommer med sköna kommentarer. Eller varför inte en Leo som sitter på golvet och bygger lego och hittar på historier och mellan varven kommer och gosar med mamma. Eller en Christian som jag kan luta huvudet mot samtidigt som han pillar i mitt hår på det där fina sättet som han brukar göra. Åååh familjen kom hem och ta hand om mig!!!


Vi är nära nu, när vår husdröm. Känns overkligt och läskigt. Jag ska kanske ta fram mitt skissblock och inreda lite...


Nu blir mitt främsta mission att hitta något sevärt på TV.


Önska mig lycka till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: