Vardagar och fredagsmys

HELT SLUT

Kategori: Allmänt


Jag tar en liten jobbpaus. En micropaus, mer än så hinner jag inte. Idag är det nämligen fullt ös medvetslös här på jobbet. Event (som jag projektleder) och en himla massa möten på det.


Sen direkt från det till kräftskiva med Christians jobb. Jag vet inte om jag har berättat hur äcklad jag blir av kräftor. Jag har oerhört svårt för att sitta mitt ibland folk som suger på kräftor, det gör mig illamående och jag tappar helt aptiten. Det är okej när det är ett fåtal människor men nu, ojojoj, det kommer ju att vara hur många som helst som alla samtidigt ska sitta och suga på dessa röda små asätare. Uuuuuhh jag samlar mina krafter för att klara av att dessutom vara en trevlig människa. På samma gång tycker jag att det är en mysig svensk tradition med kräftskiva och jag gillar ju att träffa människor. Det är bara de där djuren...


Nu måste jag återgå till jobbet.

Kommentarer

  • linnea säger:

    ha ha, då vet vi vad vi ska hoppa över att bjuda på när ni kommer hit!



    trevlig helg

    2010-09-10 | 15:19:13

Kommentera inlägget här: