Vardagar och fredagsmys

ILLA DÅ..

Kategori: Allmänt

...både syster och Christian tyckte att mitt grytunderlägg såg ut som geishakulor. Får nog tänka om där...


Jag och Lovis har precis haft lite SPA. Det betyder bada badkar med släkta lampor och tända ljus och hagas spamusik i bakgrunden. Supermysigt!!! Leo hoppade i efter en stund och då satt Christian brevid. Mysig familj man har alltså!
Lovis var väl i och för sig mindre mysig när hon fick för sig att hon skulle simma i badkaret, typ ovanpå mig. När jag väl fick henne att ta det lite lugnt så satt hon och pruttade så att det nästan blev ett bubbelbad av det hela.


I Leos klass har de tydligen skapat partier. Leo själv är med i Lego-partiet. Då ska man komma på 3 anledningar till varför man ska rösta på just det partiet och göra en valaffisch. Sen ska de rösta på något av partierna, Leo har redan avslöjat att han kommer att rösta på Godis-partiet för "de har en fin valaffisch och den är ju viktigast". Sen så får de ju inte röta på sitt eget parti...


Åh det hade liksom varit roligare att rösta på deras små partier istället för på riktigt...


Nu ska jag göra familjen sällskap framför TV'n.

God Kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: