Vardagar och fredagsmys

MYCKET BÄTTRE!

Kategori: Allmänt

Jag mår mycket bättre idag. Det känns verkligen skönt. Hälsade på inne i outlook en stund på förmiddagen och svarade på de mail som brann mest i knutarna. Nu hade det återigen fyllts på men jag tar det i morgon. Måste passa på och ta det lugnt så att det inte vänder tillbaka till feberläge. Jag måste verkligen bli bättre på att ta hand om mig själv.


Lillasyster och Vilma kom förbi en snabbis och vi tog en kaffe tillsammans och gick en sväng runt ön. Jag blev helt svettig bara av den lilla ansträngningen. Men det var skönt med frisk luft och myspys att hänga med syster en stund.


Det är nervöst i min lilla mage nu för vi budar på en tomt, allt kan hända men det ser inte ut att vara till vår fördel just nu. Håll tummarna allihopa, jag vill gärna förverkliga den här drömmen och när man är så nära att få göra det så blir man lite ivrig och vill det liksom ändå lite till. På samma gång så vågar jag inte hoppas för mycket. Ni får ursäkta min bitterhet nu, men det är inte alltid som det går vår väg. Önskar att vi kunde ha lite fler marginaler på vår sida just denna gång.


Nu ska jag halvligga i soffan en stund innan det är dags att få hem ungarna från dagis och skola. Då blir det liksom slut på husfriden...


Kram på er, hoppas att ni har en härlig tisdag!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: