Vardagar och fredagsmys

YNKLIG OCH SÅ

Kategori: Allmänt

Känner mig väldigt ynklig idag. Inte roligt alls. Jag kan lätt komma in i perioder då jag känner mig lite deppig över saker som jag egentligen inte kan rå för men som ändå får mig att känna mig lite....lite....ja, ynklig och ensam. Vad det beror på ska jag allt bespara er men det här är en sådan dag. Dessa dagar är jag tacksam att jag har Christian att luta mig mot. Min egen stöttepelare liksom. Christina Aguilera sjöng en låt som heter "Save me from myself" och jag tycker att den stämmer ganska bra in på mig och hur Christian liksom har räddat mig från att vara en grå liten deppig mus. Han har fått mig att vilja hitta mig själv och så har han gett mig den tid det har tagit (i mitt fall, med min självkänsla betyder det lååååång tid). Då och då faller jag tillbaka och blir den här lilla ynkliga och då är han den som lyfter upp mig igen och gör mig starkare och återigen redo att möta världen. Jag vill inte att det ska vara så men det är inget jag kan styra över. Den där känslan kommer att skölja över mig fler gånger i livet. Det vet jag...


Nu blev detta ett väldigt djupt och personligt inlägg men det är ju skönt att få det ur sig ibland.


Kvällen hittills har spenderats på Tradera. Dags att sälja av lite grejer. Framför allt så vill jag få råd med nya fina OddMolly kläder (och andra kläder också för den delen!).


Den här blir det oavsett:



Den skulle passa utmärkt under min OddMolly kfta (som inte är samma färg som denna men ni ser ju principen...)



Very nice!

Nu ska jag krypa upp i soffan och vänta på att världens bästa Christian kommer hem och agerar huvudkudde åt mig. När barnen sen har somnat då kommer även jag att ta sällskap av cola och chips, för det är en sådan dag idag. Jag behöver mycket kärlek och onyttiga saker i magen....

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Oj oj oj, du skriver hela tiden. Jag hänger inte med :)



    STOR kram

    2010-09-13 | 20:43:49
  • Marinette säger:

    Inte bra! Du som är så bra. Upp l hoppa sötnos! Puss

    2010-09-13 | 20:55:09
  • Johanna herself säger:

    Linnea, visst gör jag. Jag vet inte vad det har tagit åt mig hihi. STOR kram tillbaka!



    Marinette, gullegulle du!!! Saknar dig vännen. Puss!

    2010-09-14 | 10:06:48

Kommentera inlägget här: