Vardagar och fredagsmys

JULLEDIGHETEN LIDER MOT SITT SLUT

Kategori: Allmänt



Jag har verkligen varit helt off den här julen. Men det har varit en välbehövd paus och den liksom förlängdes lite eftersom jag inte kunnat jobba denna vecka heller då mitt konto av misstag inte hade förlängts så jag hade tappat all access på Microsoft. Man kan inte jobba då liksom... Så jag har jobbat ypperligt modernt med penna och papper, så gott det har gått.


Nyårsafton var mycket mysig. Vi hade fina Marinette och Magnus med kids hemma hos oss och det blev en lugn men ändå rolig kväll med massor med god mat. Barnen skötte sig toppen och höll sig vakna ända fram till tolvslaget. Vårt fyrverkeri lyckades däremot inte så bra så den lilla lådan fick vi reklamera. Fast sen så var det ju typ snöstorm när vi skulle gå ut och skjuta raket också.


Vi har köpt en ny säng också. Bara så där så blev vi helt plötsligt med ny säng. Nu sover jag som en prinsessa och sen så känns det ju väldigt behagligt att helt plötsligt ha en anledning att få inreda sovrummet lite extra. Nu ska jag till exempel gå och sätta upp en tavla. Tack mamma och pappa för tavelkroken!!! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: