Vardagar och fredagsmys

NYTRÄNAD, FY FASIKEN VAD JAG ÄR DUKTIG!!!

Kategori: Allmänt



Jag har varit duktig och kört en halvtimme träning här på förmiddagen. Jag köpte denna bok som en av mina favvisdansare har gett ut med korta träningspass. Idag blev det en 10 min konditionspass och ett 20 min funktionsstyrkepass. Sedan stretch på det. Rackarns vad jag är ovig just nu. Det blir spännande att börja dansa igen snart. Johanna "Kassaskåpet" Arledal på språng liksom.


Jaha, nu har jag liksom lyft mig själv lite så att ni ska tycka att jag är duktig som liksom tränar frivilligt! Men jag kan ärligt talat rekommendera denna bok. Den passar om man vill jobba mycket med egna kroppen och statisk styrka.


Nu blir det pasta sedan en prommis i det halkiga men soliga vädret.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: