Vardagar och fredagsmys

OJOJOJ

Kategori: Allmänt



...det verkar som att jag ska bli mormor. Hur ska min lilla blondie kunna ta hand om ett barn helt själv och vem är egentligen pappan? Hon såg ju inte ut att vara på smällen i morse. Så många frågor men så få svar...


Igår hade jag och barnen en härlig heldag tillsammans med syskon och syskonbarn. Vi började med att gå på Tom Tit's expriment i Södertälje. Det var jättekul!!!
Det roligaste var nog att sticka in huvudet och vråla ned i ett rör som sedan mätte hur högt man skrek genom att ett gäng lampor tändes. Eller i mitt fall var det bara en lampa som tändes. Storebror min tog i för kung och fosterland och vrålade över hela Södertälje. 24 lampor tändes. Jag höll på att skratta ihjäl mig.
Det var ett riktigt roligt ställe att hänga på och det dröjer nog inte lång tid innan vi åker tillbaka och denna gång tillsammans med Christian. Det där var nämnligen ett ställe som kommer falla honom i smaken. Jag kommer att få skriva mitt nummer på hans arm. Jag hade ju kameran med mig men hade glömt bort den där lilla detaljen att ladda batteriet... Så typiskt.


Efter det bar det av till Heron City för middag i deras mycket hrm harmoniska foodcourt. Helt sjukt, det var fler än vi som var där! Sen blev det bowling och jag och Sophia vann! Den ljuva segerns sötma fick mig att somna gott på kvällen!


Idag har jag bakat typ hela dagen. Ni såg ju vilka snygga macarons jag har fått till! Nu ligger de i kylen och gottar sig. Jag har inte vågat smaka ännu utan överlåter som vanligt det till Christian att ta det första smakprovet.


Ikväll blir det två timmars dansande. Jihooo!

Kommentarer

  • Sofia(lillasyster) säger:

    Fina syster, tack för igår...igen!Och va duktig du är som gav dig fan på att lyckas och dessutom gjorde de=)Ser fram emot att smarra!Pussar

    2011-01-23 | 17:39:14
    Bloggadress: http://viggovilma.blogspot.com
  • Molly säger:

    Haha! g´finaste cheyen :) vad gullig hon är :)

    2011-01-26 | 15:53:12
    Bloggadress: http://hasthagen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: