Vardagar och fredagsmys

HÄRLIG HELG

Kategori: Allmänt



Vad gör jag nu för tiden, varför hör jag aldrig av mig? Det är sommarlunk hos mig. Jag vill inte gå och jobba i morgon, jag vill ha semester! NU!


I helgen har vi softat på stranden, ätit god mat och druckit gott vin. Det är en ganska bra sammanfattning faktiskt.

Så toppades helgen av att vi fick träffa våra fina gamla gympisar för vår årliga reunion. Jag är så glad att jag har fått dela en massa underbara stunder med de där bönorna! De är helt fantastiska tjejer och jag lika glad varje gång jag har fått träffa dem och sett att de mår bra!
Dagens reunion bestod av en gocart turnering. Jag och systrarna Happonen var i samma lag och vi tog hem bronset. Kändes bra alltså! Kul var det. Första gången för mig. Till Leos stora besvikelse så måste man vänta ända tills man blir 11 år innan man får köra själv.


Typiskt! Han som passar så bra i hjälm!


Men då kan man ju alltid tänka att det finns andra som får vänta ännu längre!


Nu ska jag softa lite till och fortsätta förneka att det är en jobbdag i morgon. Men i morgon får jag träffa fina Kristin efter jobbet och det är ju alltid trevligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: