Vardagar och fredagsmys

MERA MIDSOMMAR

Kategori: Allmänt



Midsommar firade vi med Rikard och Lisa på deras nyinköpta och otroligt vackra landställe som ligger på Puttisholmen (hur gulligt är inte det namnet liksom!?). Det var supermysigt och så skönt att komma ut i skärgården. Jag hade en riktigt tung jobbvecka så det tog ett litet tag inann jag kunde slappna av på riktigt. Oj vad jag önskar mig semester nu!


Barnen gillade Puttisholmen massor och hade massor att utforska men hängde helst vid havet hela tiden. Havet förresten. Vart man än vände sig så såg man havet från deras tomt, till och med när man satt på dass liksom! Hur lyxigt är inte det!?


(Note to self - ta kort nästa gång du sitter på Rikard och Lisas dass!)







Nej nu måste jag gå och lägga mig!

En stor godnattkram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: