Vardagar och fredagsmys

HERREGUD NU BLEV DET GEEKIGT

Kategori: Allmänt

Sitter på ett event på jobbet och nu är det en dragning som är liiiite för teknisk för lilla mig. Jag har för övrigt suttit i möte hela dagen och är lite mör, så tekniskt mumbojumbo (som säkert är väldigt bra om man är insatt) gör att jag känner mig helt clueless.


Åh kommer ihåg filmen Clueless! Shit vad jag gillade den när jag gick i högstadiet.


I morgon och på fredag ska jag ju få vara ledig och ha sportlov tillsammans med mina underbara barn. Idag var Christian ledig och han slog på stora trumman och åkte till Leklandet med ungarna, nu är de hemma hos Fredrik och Caroo och myser. Önskar att vi hade fått en ledig dag tillsammans...


Nej nu ska jag passa på att jobba lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: