Vardagar och fredagsmys

LÄNGTAR

Kategori: Allmänt

Jag har haft sportlovsledigt och det har varit sååååå skönt.



I torsdags hängde jag och barnen hemma på Ekerö och bara chillade. Sen fick vi ett hurtigryck och prommenerade till centrum. Något som mina lata kids behövde. När vi kommit hela vägen fram var de så stolta, framförallt Loppan som ringde pappa för att berätta. Vi belönade oss med lyxfika (som ersatte lunchen, jag är en riktig powermum!!!) på det nyöppnade cafét och hängde på biblan ett tag.



I fredags hängde vi hemma hos syrran och vattkoppesmittade Viggo. Han var nästan stolt över sina prickar. Vi prommenerade också en sväng och sedan hängde vi i lugn och ro hemma hos henne. Jättemysigt!





Igår fortsatte vi hemmahänget och barnen tyckte att vi skulle ta med deras farsgubbe på prommenad till centrum, så då gjorde vi det. Och fikade (återigen, lunchfika...). Sedan kollade vi in melodifestivalen. Vi har verkligen behövt dessa dagar och att bara få ta dem som de kommer. Det har varit balsam för själen. Min själ har behövt balsam...


Idag är Christian iväg och jobbar en stund och Leo har varit på dansträning. Ikväll ska jag dansa igen. Ska bli kul.


När vi prommenerade så lånade jag Leos kamera och nu när jag skulle ladda in dem så hittade jag lite gamla bilder från slutet på sommaren. Jag längtar såååååå till våren! Ännu mer när jag ser dessa bilder!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: