Vardagar och fredagsmys

LYCKA!!!

Kategori: Allmänt



Vecka 18 kommer att bli sååååå jobbig för då har jag liksom ingenting att göra, jag ska liksom bara ta varje dag som den kommer. PÅ MALLIS!!!! Så skönt. Ni som känner mig vet hur mycket jag längtat efter detta.


Bilden är från hotellet och gissa om jag kommer softa! Det ska bli grymt!


Faktum är att det är skönt att ha något att se fram emot. Barnen är också tokladdade. Så nu måste vi fixa nya pass, bikini och annat som är livsviktigt!!!!


Lite skryt en tisdagkväll är ju inte helt fel... Och det här är faktiskt precis vad jag behöver just nu. Så skönt!!!


Nu ska jag hänga lite med mina kids innan det är läggdags.


Tjingeling

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Men härligt. Bra jobbat att ni äntligen bokat. Var på Mallis ska ni?

    2011-03-20 | 19:17:34

Kommentera inlägget här: